Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Справочник индексов УДК
К списку индексов УДК
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
658.8
Сортировать по: заглавиюдате издания
Нет экз.
Электронный ресурс
Kodama, F.
Demand Articulation of Emerging Technologies: Investigating the Longitudinal Dynamics of Innovation
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527541658
Kodama, F.
Demand Articulation of Emerging Technologies: Investigating the Longitudinal Dynamics of Innovation
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527541658
Нет экз.
Электронный ресурс
Pennington, R.
The Consumer Culture Theory of Brands
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527538740
Pennington, R.
The Consumer Culture Theory of Brands
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527538740
Нет экз.
Электронный ресурс
Smith, T.
The Roots and Uses of Marketing Knowledge : A Critical Inquiry Into the Theory and Practice of Ma...
Walter de Gruyter GmbH, 2020 г.
ISBN 9783110631708
Smith, T.
The Roots and Uses of Marketing Knowledge : A Critical Inquiry Into the Theory and Practice of Ma...
Walter de Gruyter GmbH, 2020 г.
ISBN 9783110631708
Нет экз.
Электронный ресурс
Critical Perspectives on Diversity, Equity, and Inclusion in Marketing
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668435922
Critical Perspectives on Diversity, Equity, and Inclusion in Marketing
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668435922
Нет экз.
Электронный ресурс
Increasing Supply Chain Performance in Digital Society
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781799897170
Increasing Supply Chain Performance in Digital Society
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781799897170
Нет экз.
Электронный ресурс
Experiential Marketing in an Age of Hyper-Connectivity: Navigating the Customer Experience Journey
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527580350
Experiential Marketing in an Age of Hyper-Connectivity: Navigating the Customer Experience Journey
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527580350
Нет экз.
Электронный ресурс
Handbook of Research on Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Prac...
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668443828
Handbook of Research on Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Prac...
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668443828