Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Справочник индексов УДК
К списку индексов УДК
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
658.812
Сортировать по: заглавиюдате издания
Нет экз.
Электронный ресурс
Fatouretchi, M.
The Art of CRM : Proven Strategies for Modern Customer Relationship Management
Packt Publishing, 2019 г.
ISBN 9781789531237
Fatouretchi, M.
The Art of CRM : Proven Strategies for Modern Customer Relationship Management
Packt Publishing, 2019 г.
ISBN 9781789531237
Нет экз.
Электронный ресурс
Angrave, J.
The Journey Mapping Playbook : A Practical Guide to Preparing, Facilitating and Unlocking the Val...
Walter de Gruyter GmbH, 2020 г.
ISBN 9783110641332
Angrave, J.
The Journey Mapping Playbook : A Practical Guide to Preparing, Facilitating and Unlocking the Val...
Walter de Gruyter GmbH, 2020 г.
ISBN 9783110641332
Нет экз.
Электронный ресурс
Insights, Innovation, and Analytics for Optimal Customer Engagement
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799839200
Insights, Innovation, and Analytics for Optimal Customer Engagement
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799839200
Нет экз.
Электронный ресурс
Acceptance and Usage of Technology through the Digital User Experience
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527580411
Acceptance and Usage of Technology through the Digital User Experience
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527580411
Нет экз.
Электронный ресурс
Social Customer Relationship Management (Social-CRM) in the Era of Web 4.0
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781799895558
Social Customer Relationship Management (Social-CRM) in the Era of Web 4.0
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781799895558
Нет экз.
Электронный ресурс
Building a Brand Image Through Electronic Customer Relationship Management
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668453889
Building a Brand Image Through Electronic Customer Relationship Management
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668453889