Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Организация производства
----> предприятия
------> управление предприятием
--------> менеджмент
Печать списка
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Доступно
2 из 2
Доступно
1 из 3
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
--> Организация производства
----> предприятия
------> управление предприятием
--------> менеджмент
Рубрика
- Название:
- менеджмент
Печать списка
Связанные описания:


Нет экз.
Электронный ресурс
Camillo, A. A.
Strategic International Restaurant Development : From Concept to Production
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799843436
Camillo, A. A.
Strategic International Restaurant Development : From Concept to Production
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799843436

Нет экз.
Электронный ресурс
Bedford, D. A. D.
Strategic Management of Business-Critical Information Assets
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522584117
Bedford, D. A. D.
Strategic Management of Business-Critical Information Assets
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522584117

Нет экз.
Электронный ресурс
Strategic Marketing for Social Enterprises in Developing Nations
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522578604
Strategic Marketing for Social Enterprises in Developing Nations
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522578604

Нет экз.
Электронный ресурс
Berger-Grabner, D.
Strategic Retail Management and Brand Management : Trends, Tactics, and Examples
Walter de Gruyter GmbH, 2021 г.
ISBN 9783110543827
Berger-Grabner, D.
Strategic Retail Management and Brand Management : Trends, Tactics, and Examples
Walter de Gruyter GmbH, 2021 г.
ISBN 9783110543827

Нет экз.
Электронный ресурс
Strategies and Tools for Managing Connected Consumers
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781522596998
Strategies and Tools for Managing Connected Consumers
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781522596998

Нет экз.
Электронный ресурс
Strategies for Business Sustainability in a Collaborative Economy
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799845447
Strategies for Business Sustainability in a Collaborative Economy
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799845447

Доступно
2 из 2
Книга
Kvint, V. L.
Strategizing Societal Transformation. Knowledge, Technologies, and Noonomy
Apple Academic Press, 2023 г.
ISBN отсутствует
Kvint, V. L.
Strategizing Societal Transformation. Knowledge, Technologies, and Noonomy
Apple Academic Press, 2023 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 3
Книга
Kvint, V.
Strategy for the Global Market. Theory and Practical Applications (Квинт В.)
Routledge, Taylor & Francis, 2016 г.
ISBN 978-1-138-89212-5
Kvint, V.
Strategy for the Global Market. Theory and Practical Applications (Квинт В.)
Routledge, Taylor & Francis, 2016 г.
ISBN 978-1-138-89212-5

Нет экз.
Электронный ресурс
Supply Chain and Logistics Management : Concepts, Methodologies, Tools, and Applications
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799809463
Supply Chain and Logistics Management : Concepts, Methodologies, Tools, and Applications
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799809463

Нет экз.
Электронный ресурс
Sustainability and Competitiveness in the Hospitality Industry
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781799892878
Sustainability and Competitiveness in the Hospitality Industry
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781799892878

Нет экз.
Электронный ресурс
Sustainability Reporting, Ethics, and Strategic Management Strategies for Modern Organizations
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799846383
Sustainability Reporting, Ethics, and Strategic Management Strategies for Modern Organizations
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799846383

Нет экз.
Электронный ресурс
Sustainable and Responsible Entrepreneurship and Key Drivers of Performance
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799879534
Sustainable and Responsible Entrepreneurship and Key Drivers of Performance
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799879534

Нет экз.
Электронный ресурс
Sustainable Business : Concepts, Methodologies, Tools, and Applications
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781522596165
Sustainable Business : Concepts, Methodologies, Tools, and Applications
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781522596165

Нет экз.
Электронный ресурс
Grantham, A.
Sustainable Business Strategy : Analysis, Choice and Implementation
Walter de Gruyter GmbH, 2022 г.
ISBN 9783110718430
Grantham, A.
Sustainable Business Strategy : Analysis, Choice and Implementation
Walter de Gruyter GmbH, 2022 г.
ISBN 9783110718430

Нет экз.
Электронный ресурс
Has, M.
Sustainable Products : Life Cycle Assessment, Risk Management, Supply Chains, Eco-Design
Walter de Gruyter GmbH, 2022 г.
ISBN 9783110767308
Has, M.
Sustainable Products : Life Cycle Assessment, Risk Management, Supply Chains, Eco-Design
Walter de Gruyter GmbH, 2022 г.
ISBN 9783110767308

Нет экз.

Нет экз.
Электронный ресурс
Technology Optimization and Change Management for Successful Digital Supply Chains
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522577010
Technology Optimization and Change Management for Successful Digital Supply Chains
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522577010

Нет экз.
Электронный ресурс
Fatouretchi, M.
The Art of CRM : Proven Strategies for Modern Customer Relationship Management
Packt Publishing, 2019 г.
ISBN 9781789531237
Fatouretchi, M.
The Art of CRM : Proven Strategies for Modern Customer Relationship Management
Packt Publishing, 2019 г.
ISBN 9781789531237

Нет экз.
Электронный ресурс
Navin, P.
The CMO of People : Manage Employees Like Customers
Walter de Gruyter GmbH, 2022 г.
ISBN 9783110753035
Navin, P.
The CMO of People : Manage Employees Like Customers
Walter de Gruyter GmbH, 2022 г.
ISBN 9783110753035

Доступно
1 из 1

Нет экз.
Электронный ресурс
Pennington, R.
The Consumer Culture Theory of Brands
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527538740
Pennington, R.
The Consumer Culture Theory of Brands
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527538740

Нет экз.
Электронный ресурс
The Disclosure and Assurance of Corporate Social Responsibility: A Growing Market
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527524439
The Disclosure and Assurance of Corporate Social Responsibility: A Growing Market
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527524439

Нет экз.
Электронный ресурс
Schmarzo, B.
The Economics of Data, Analytics, and Digital Transformation : The Theorems, Laws, and Empowermen...
Packt Publishing, 2020 г.
ISBN 9781800569133
Schmarzo, B.
The Economics of Data, Analytics, and Digital Transformation : The Theorems, Laws, and Empowermen...
Packt Publishing, 2020 г.
ISBN 9781800569133

Нет экз.
Электронный ресурс
Kranjac, M.
The Evaluation and Implementation of a Smart Specialization Strategy
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527579248
Kranjac, M.
The Evaluation and Implementation of a Smart Specialization Strategy
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527579248

Нет экз.
Электронный ресурс
Goodell, T.
The Four Fields of Leadership : How People and Organizations Can Thrive in a Hyper-connected World
The Rowman and Littlefield Publishing, 2020 г.
ISBN 9781538117279
Goodell, T.
The Four Fields of Leadership : How People and Organizations Can Thrive in a Hyper-connected World
The Rowman and Littlefield Publishing, 2020 г.
ISBN 9781538117279

Нет экз.
Электронный ресурс
The Front-end of Large Public Projects : Paradoxes and Ways Ahead
Taylor & Francis, Routledge, 2022 г.
ISBN 9781000609547
The Front-end of Large Public Projects : Paradoxes and Ways Ahead
Taylor & Francis, Routledge, 2022 г.
ISBN 9781000609547

Нет экз.
Электронный ресурс
The Future of Luxury Brands : Artification and Sustainability
Walter de Gruyter GmbH, 2022 г.
ISBN 9783110732757
The Future of Luxury Brands : Artification and Sustainability
Walter de Gruyter GmbH, 2022 г.
ISBN 9783110732757

Нет экз.
Электронный ресурс
Grosse, C. U.
The Global Manager’s Guide to Cultural Literacy
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527533875
Grosse, C. U.
The Global Manager’s Guide to Cultural Literacy
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527533875

Нет экз.
Электронный ресурс
Lisser, B.
The Growth Advantage : A Business Blueprint for the Ultimate Competitive Edge
The Rowman and Littlefield Publishing, 2022 г.
ISBN 9781538161739
Lisser, B.
The Growth Advantage : A Business Blueprint for the Ultimate Competitive Edge
The Rowman and Littlefield Publishing, 2022 г.
ISBN 9781538161739

Нет экз.
Электронный ресурс
Bayoumi, T.
The Inflexible Structure of Global Supply Chains: IMF Working Paper (WP/19/193)
International Monetary Fund, 2019 г.
ISBN 9781513515052
Bayoumi, T.
The Inflexible Structure of Global Supply Chains: IMF Working Paper (WP/19/193)
International Monetary Fund, 2019 г.
ISBN 9781513515052