Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Экономика
----> экономика торговли
Печать списка
Доступно
2 из 2
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
Нет экз.
--> Экономика
----> экономика торговли
Рубрика
- Название:
- экономика торговли
- Название:
- рынок
- Название:
- маркетинг
- Название:
- экономика внешней торговли
- Название:
- таможенная политика
- Название:
- лизинг
Печать списка
Связанные описания:
Доступно
2 из 2
Книга
1/2. : Проблемы разработки информационной системы предприятия
Интермет инжиниринг, 1998 г.
ISBN 5-89594-006-4
1/2. : Проблемы разработки информационной системы предприятия
Интермет инжиниринг, 1998 г.
ISBN 5-89594-006-4
Нет экз.
Электронный ресурс
Acceptance and Usage of Technology through the Digital User Experience
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527580411
Acceptance and Usage of Technology through the Digital User Experience
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527580411
Нет экз.
Электронный ресурс
Caceres, C.
Analyzing the Effects of Financial and Housing Wealth on Consumption Using Micro Data: IMF Working Paper (WP/19/115)
International Monetary Fund, 2019 г.
ISBN 9781498317221
Caceres, C.
Analyzing the Effects of Financial and Housing Wealth on Consumption Using Micro Data: IMF Working Paper (WP/19/115)
International Monetary Fund, 2019 г.
ISBN 9781498317221
Нет экз.
Электронный ресурс
Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799831280
Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799831280
Нет экз.
Электронный ресурс
Antecedents and Outcomes of Employee-Based Brand Equity
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668436233
Antecedents and Outcomes of Employee-Based Brand Equity
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668436233
Нет экз.
Электронный ресурс
Application of Gaming in New Media Marketing
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522560654
Application of Gaming in New Media Marketing
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522560654
Нет экз.
Электронный ресурс
Big Data : A Road Map for Successful Digital Marketing
Walter de Gruyter GmbH, 2022 г.
ISBN 9783110733716
Big Data : A Road Map for Successful Digital Marketing
Walter de Gruyter GmbH, 2022 г.
ISBN 9783110733716
Нет экз.
Электронный ресурс
Big Data Analytics for Improved Accuracy, Efficiency, and Decision Making in Digital Marketing
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799872337
Big Data Analytics for Improved Accuracy, Efficiency, and Decision Making in Digital Marketing
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799872337
Нет экз.
Электронный ресурс
Blockchain Technology and Applications for Digital Marketing
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799880837
Blockchain Technology and Applications for Digital Marketing
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799880837
Нет экз.
Электронный ресурс
Critical Perspectives on Diversity, Equity, and Inclusion in Marketing
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668435922
Critical Perspectives on Diversity, Equity, and Inclusion in Marketing
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668435922
Нет экз.
Электронный ресурс
Cross-Border E-Commerce Marketing and Management
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799858249
Cross-Border E-Commerce Marketing and Management
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799858249
Нет экз.
Электронный ресурс
Customer Satisfaction and Sustainability Initiatives in the Fourth Industrial Revolution
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799814214
Customer Satisfaction and Sustainability Initiatives in the Fourth Industrial Revolution
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799814214
Нет экз.
Электронный ресурс
Kodama, F.
Demand Articulation of Emerging Technologies: Investigating the Longitudinal Dynamics of Innovation
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527541658
Kodama, F.
Demand Articulation of Emerging Technologies: Investigating the Longitudinal Dynamics of Innovation
Cambridge Scholars Publishing, 2019 г.
ISBN 9781527541658
Нет экз.
Электронный ресурс
Marthinsen, J. E.
Demystifying Global Macroeconomics
Walter de Gruyter GmbH, 2020 г.
ISBN 9781547401437
Marthinsen, J. E.
Demystifying Global Macroeconomics
Walter de Gruyter GmbH, 2020 г.
ISBN 9781547401437
Нет экз.
Электронный ресурс
Design, Visual Communication and Branding
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527580558
Design, Visual Communication and Branding
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527580558
Нет экз.
Электронный ресурс
Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in Marketing 5.0
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668444986
Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in Marketing 5.0
IGI Global, 2022 г.
ISBN 9781668444986
Нет экз.
Электронный ресурс
Developing Successful Global Strategies for Marketing Luxury Brands
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799858836
Developing Successful Global Strategies for Marketing Luxury Brands
IGI Global, 2021 г.
ISBN 9781799858836
Нет экз.
Электронный ресурс
Digital Marketing Strategies and Models for Competitive Business
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799829652
Digital Marketing Strategies and Models for Competitive Business
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799829652
Нет экз.
Электронный ресурс
Digital Marketing Strategies for Tourism, Hospitality, and Airline Industries
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781522597858
Digital Marketing Strategies for Tourism, Hospitality, and Airline Industries
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781522597858
Нет экз.
Электронный ресурс
Do Economists Make Markets? : On the Performativity of Economics
Princeton University, 2020 г.
ISBN 9780691214665
Do Economists Make Markets? : On the Performativity of Economics
Princeton University, 2020 г.
ISBN 9780691214665
Нет экз.
Электронный ресурс
Spulbar, C.
Emerging Research on Monetary Policy, Banking, and Financial Markets
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522592716
Spulbar, C.
Emerging Research on Monetary Policy, Banking, and Financial Markets
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522592716
Нет экз.
Электронный ресурс
Emotional, Sensory, and Social Dimensions of Consumer Buying Behavior
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799822226
Emotional, Sensory, and Social Dimensions of Consumer Buying Behavior
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799822226
Нет экз.
Электронный ресурс
Experiential Marketing in an Age of Hyper-Connectivity: Navigating the Customer Experience Journey
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527580350
Experiential Marketing in an Age of Hyper-Connectivity: Navigating the Customer Experience Journey
Cambridge Scholars Publishing, 2022 г.
ISBN 9781527580350
Нет экз.
Электронный ресурс
Green Marketing As a Positive Driver Toward Business Sustainability
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781522595601
Green Marketing As a Positive Driver Toward Business Sustainability
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781522595601
Нет экз.
Электронный ресурс
Handbook of Research on Contemporary Consumerism
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522582717
Handbook of Research on Contemporary Consumerism
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522582717
Нет экз.
Электронный ресурс
Handbook of Research on Driving Industrial Competitiveness With Innovative Design Principles
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799836308
Handbook of Research on Driving Industrial Competitiveness With Innovative Design Principles
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799836308
Нет экз.
Электронный ресурс
Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522563082
Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522563082
Нет экз.
Электронный ресурс
Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799849858
Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799849858
Нет экз.
Электронный ресурс
Handbook of Research on Innovations in Technology and Marketing for the Connected Consumer
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799801337
Handbook of Research on Innovations in Technology and Marketing for the Connected Consumer
IGI Global, 2020 г.
ISBN 9781799801337